Klachtenbehandeling

Faceland streeft er naar Injectables en plastische chirurgie betaalbaar, toegankelijk en hoogwaardig te houden in Nederland. Hierdoor kunnen jouw schoonheidswensen gegarandeerd worden. De kwaliteit, het vertrouwen en de band tussen de arts en cliënt is daarbij essentieel. Centraal bij Faceland staat het waarborgen van de kwaliteit van jouw behandeling, vanaf jouw eerste bezoek bij Faceland tot aan jouw volledige herstel. Wat moet jij doen als jij niet tevreden bent na de behandeling?

Faceland biedt jou de mogelijkheid gebruik te maken voor een controle-afspraak. Dit biedt jou de kans het resultaat te laten zien en eventueel nodig, geven wij een touch-up. Want klanttevredenheid staat bij ons voorop. Maak dus gebruik van de controle-afspraak bij de betreffende arts, ook als jij twijfelt!

Stap 1. Eerst mondeling
Ben jij ergens niet tevreden over, dan verzoeken wij jou om contact op te nemen met de betrokkene(n) in de betreffende kliniek. Faceland staat jou graag persoonlijk te woord om de oplossing te zoeken voor de ontstane verwarring, teleurstelling, vragen of het probleem. De klacht kan ook naar de betreffende kliniek gestuurd worden per mail. Wij verzoeken jouw vriendelijk de betreffende kliniek en de betrokken personen te vermelden.

  • Faceland neemt jouw klacht altijd serieus.
  • Het tijdig informeren geeft Faceland de mogelijkheid om samen met jou een oplossing te vinden.
  • Het helpt Faceland de kwaliteit van zorg- en dienstverlening te optimaliseren.

Stap 2. Klachtenfunctionaris
Indien jij er met Faceland er niet uitkomt, dan kan jij jouw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze onafhankelijke klachtenfunctionaris kan jou hulp bieden bij het formuleren van jouw klacht. Daarnaast kan hij jou ook informeren over de te volgen procedure en over de voortgang van de procedure. De onafhankelijke klachtenfunctionaris is een bemiddelaar tussen klager en aangeklaagde. De onafhankelijke klachtenfunctionaris heeft als doel jouw ontevredenheid weer weg te nemen. Met jouw instemming kan hij jouw dossier inzien en betrokken medewerkers van Faceland horen.

Klachtenfunctionaris Faceland
De heer Hans Ewalts
Adres: Wilhelminaplein 23a, 5611 HG Eindhoven
E-mail: klachtenfunctionaris@faceland.nl

Formulieren:
Klachtenregeling Faceland
Privacyreglement Faceland

Klachtenbehandeling
3.25 (65%) 12 votes

Vestigingen