Klachtenbehandeling
Klachtenbehandeling

Faceland streeft ernaar Injectables en plastische chirurgie betaalbaar, toegankelijk en hoogwaardig te houden in Nederland. Op deze wijze hopen wij aan jouw schoonheidswensen te kunnen voldoen. De kwaliteit, het vertrouwen en de band tussen de arts en cliënt is daarbij essentieel. Centraal bij Faceland staat het waarborgen van de kwaliteit van jouw behandeling, vanaf jouw eerste bezoek bij Faceland tot aan jouw volledige herstel.

Wat moet jij doen als jij niet tevreden bent na de behandeling?

Ondanks het feit dat alle behandelingen bij Faceland zorgvuldig worden uitgevoerd, kan het zo zijn dat je niet tevreden bent. Faceland waardeert het enorm als je je onvrede kenbaar maakt. Samen gaan wij graag opzoek naar een passende oplossing. Hierbij is het belangrijk in ogenschouw te nemen dat onze artsen een inspanningsverplichting hebben, geen resultaatverplichting. Faceland biedt jou de mogelijkheid gebruik te maken van een controle afspraak bij je behandelend arts, tussen week 2 en week 4 na de behandeling. Dit biedt de kans het resultaat te laten zien en zo nodig, geven wij een touch-up. Want klanttevredenheid staat bij ons voorop. Maak dus gebruik van de controle-afspraak bij de betreffende arts, ook als jij twijfelt!

Stap 1. Eerst mondeling

Ben jij ergens niet tevreden over, dan verzoeken wij jou om contact op te nemen met de betrokkene(n) in de betreffende kliniek. Faceland staat jou graag persoonlijk te woord om de oplossing te zoeken voor de ontstane verwarring, teleurstelling, vragen of het probleem. De klacht kan ook naar de betreffende kliniek gestuurd worden per mail. Wij verzoeken jou vriendelijk de betreffende kliniek en de betrokken personen te vermelden.

  • Faceland neemt jouw klacht altijd serieus.
  • Het tijdig informeren geeft Faceland de mogelijkheid om samen met jou een oplossing te vinden.
  • Het helpt Faceland de kwaliteit van zorg- en dienstverlening te optimaliseren.

Stap 2. Klachtencoördinator

Indien je er onverhoopt niet uitkomt met de betrokkene(n), kun je jouw klacht schriftelijk indienen bij onze klachtencoördinator, mevrouw M. Tieman. Zij zal een luisterendoor bieden, zo nodig bemiddelen tussen arts en patiënt, en zoeken naar een passende oplossing, waar beide partijen zich mee kunnen verenigen. Uw schriftelijke klacht dient aan een aantal voorwaarden te voldoen om in behandeling te kunnen worden genomen. Indien deze niet volledig is, zal je in de gelegenheid worden gesteld, de benodigde informatie aan te vullen. Om er zeker van te zijn dat je klacht aan alle voorwaarden voldoet, kun je gebruik maken van ons “Klaagschrift”, hierin staat precies vermeld hoe je je klacht dient te formulieren. Het streven is binnen 5 werkdagen op je klacht te reageren. Je kunt onze klachtencoördinator benaderen door een mail te sturen naar: klachten@faceland.nl.

Stap 3. Klachtenfunctionaris

Indien het contact met onze klachtencoördinator je niet tevreden stelt, kun je jouw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze onafhankelijke klachtenfunctionaris kan jou hulp bieden bij het formuleren van jouw klacht. Daarnaast kan hij jou ook informeren over de te volgen procedure en over de voortgang van de procedure. De onafhankelijke klachtenfunctionaris is een bemiddelaar tussen klager en aangeklaagde. De onafhankelijke klachtenfunctionaris heeft als doel jouw ontevredenheid weer weg te nemen. Met jouw instemming kan hij jouw dossier inzien en betrokken medewerkers van Faceland horen.

Klachtenfunctionaris Faceland

De heer H. Ewalts
E-mail: klachtenfunctionaris.he@gmail.com
Tel: 06 83 33 64 11 (bereikbaar tijdens kantoortijden: maandag tot en met vrijdag van 9:00-17:00)
Adres: Dr. Holtroplaan 5A, 5652 XR Eindhoven

Formulieren:
Klachtenregeling Faceland
Privacyreglement Faceland

Opvragen medisch dossier?

Mocht je een kopie van jouw medisch dossier willen ontvangen, kun je dit verzoek indienen via: info@faceland.nl Je dient deze kopie in persoon, op vertoon van een geldig legitimatiebewijs, op te halen. Dit kan uitsluitend op afspraak. Voorafgaand dien je een formulier te onderteken. Onze medewerkers informeren je graag verder via bovenstaande mail.

Klachtenbehandeling
6.1 (60.98%) 102 votes

Vestigingen

Utrecht

Franciscusdreef 38C
3565 AC Utrecht
Bel ons: 088 101 46 00

Route - Parkeren
Contact - E-mail

Eindhoven

Dr. Holtroplaan 5A
5652 XR Eindhoven
Bel ons: 088 101 46 00

Route - Parkeren
Contact - E-mail

Nijmegen

Grote Markt 17
6511 KA Nijmegen
Bel ons: 088 101 46 00

Route - Parkeren
Contact - E-mail

Rotterdam

Binnenrotte 113-115
3011 HB Rotterdam
Bel ons: 088 101 46 00

Route - Parkeren
Contact - E-mail

Mill (OK-complex)

Hoogveldseweg 7
5451 AA Mill
Bel ons: 088 101 46 00

Route - Parkeren
Contact - E-mail

Capelle

Rhijnspoor 223
2901 LB Capelle aan den IJssel
Bel ons: 088 101 46 00

Route - Parkeren
Contact - E-mail

Barendrecht

Van Beuningenhaven 1a
2993 EH Barendrecht
Bel ons: 088 101 46 00

Route - Parkeren
Contact - E-mail

Amsterdam Schiphol

Beechavenue 162-180
1119 PS Schiphol-Rijk
Bel ons: 088 101 46 00

Route - Parkeren
Contact - E-mail

Faceland Zürich

Klausstrasse 23
8008 Zürich
Bel ons: +41 43 508 97 19

Route - Parkeren
Contact - E-mail

Faceland Düsseldorf

Berliner Allee 26
40212 Düsseldorf
Bel ons: +49 211 41873502

Route - Parkeren
Contact - E-mail