Klachtenbehandeling
Klachtenbehandeling

Faceland streeft ernaar Injectables en plastische chirurgie betaalbaar, toegankelijk en hoogwaardig te houden in Nederland. Hierdoor kunnen jouw schoonheidswensen gegarandeerd worden. De kwaliteit, het vertrouwen en de band tussen de arts en cliënt is daarbij essentieel. Centraal bij Faceland staat het waarborgen van de kwaliteit van jouw behandeling, vanaf jouw eerste bezoek bij Faceland tot aan jouw volledige herstel. Wat moet jij doen als jij niet tevreden bent na de behandeling?

Faceland biedt jou de mogelijkheid gebruik te maken van een controle afspraak. Dit biedt jou de kans het resultaat te laten zien en eventueel nodig, geven wij een touch-up. Want klanttevredenheid staat bij ons voorop. Maak dus gebruik van de controle-afspraak bij de betreffende arts, ook als jij twijfelt!

Stap 1. Eerst mondeling

Ben jij ergens niet tevreden over, dan verzoeken wij jou om contact op te nemen met de betrokkene(n) in de betreffende kliniek. Faceland staat jou graag persoonlijk te woord om de oplossing te zoeken voor de ontstane verwarring, teleurstelling, vragen of het probleem. De klacht kan ook naar de betreffende kliniek gestuurd worden per mail. Wij verzoeken jou vriendelijk de betreffende kliniek en de betrokken personen te vermelden.

  • Faceland neemt jouw klacht altijd serieus.
  • Het tijdig informeren geeft Faceland de mogelijkheid om samen met jou een oplossing te vinden.
  • Het helpt Faceland de kwaliteit van zorg- en dienstverlening te optimaliseren.

Stap 2. Klachtenfunctionaris

Indien jij er met Faceland niet uitkomt, dan kan jij jouw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze onafhankelijke klachtenfunctionaris kan jou hulp bieden bij het formuleren van jouw klacht. Daarnaast kan hij jou ook informeren over de te volgen procedure en over de voortgang van de procedure. De onafhankelijke klachtenfunctionaris is een bemiddelaar tussen klager en aangeklaagde. De onafhankelijke klachtenfunctionaris heeft als doel jouw ontevredenheid weer weg te nemen. Met jouw instemming kan hij jouw dossier inzien en betrokken medewerkers van Faceland horen.

Klachtenfunctionaris Faceland

De heer H. Ewalts
E-mail: klachtenfunctionaris.he@gmail.com
Tel: 06 83 33 64 11 (bereikbaar tijdens kantoortijden: maandag tot en met vrijdag van 9:00-17:00)
Adres: Dr. Holtroplaan 5A, 5652 XR Eindhoven

Formulieren:
Klachtenregeling Faceland
Privacyreglement Faceland

Klachtenbehandeling
6.1 (61.02%) 98 votes

Vestigingen

Utrecht

Franciscusdreef 38C
3565 AC Utrecht
Bel ons: 088 101 46 00

Route - Parkeren
Contact - E-mail

Eindhoven

Dr. Holtroplaan 5A
5652 XR Eindhoven
Bel ons: 088 101 46 00

Route - Parkeren
Contact - E-mail

Nijmegen

Grote Markt 17
6511 KA Nijmegen
Bel ons: 088 101 46 00

Route - Parkeren
Contact - E-mail

Rotterdam

Binnenrotte 113-115
3011 HB Rotterdam
Bel ons: 088 101 46 00

Route - Parkeren
Contact - E-mail

Mill

Hoogveldseweg 1
5451 AA Mill
Bel ons: 088 101 46 00

Route - Parkeren
Contact - E-mail

Capelle

Rhijnspoor 223
2901 LB Capelle aan den IJssel
Bel ons: 088 101 46 00

Route - Parkeren
Contact - E-mail

Barendrecht

Van Beuningenhaven 1a
2993 EH Barendrecht
Bel ons: 088 101 46 00

Route - Parkeren
Contact - E-mail

Amsterdam Schiphol

Beechavenue 162-180
1119 PS Schiphol-Rijk
Bel ons: 088 101 46 00

Route - Parkeren
Contact - E-mail

Faceland Zürich

Klausstrasse 23
8008 Zürich
Bel ons: 088 101 46 00

Route - Parkeren
Contact - E-mail